Tuesday, November 19, 2019

سكس ناااااار مع سواق بابا

أنا إسمي داليا عندي 29 سنة متجوزة من 5 سنين جوزي من أول جوازنا وهو بييجي شهر في السنة بس مخلفناش لسة , حاسة إني مش متجوزة , بفضل مولعة وسخنة طول السنة لحد جوزي ما ييجي ولما ييجي مبلحقش أشبع من السكس و أتعودت على الخيار و الأفلام السكس و الخيال وفي آخر فترة بدأت أكلم شباب على الفيسبوك بأكاونتات وهمية وأعمل معاهم سكس فون , عايشة ديما مع بابا انا وهو بس أخواتي مسافرين ومتجوزين ومشغولين بحياتهم وماما متوفية .

طول الليل كنت بفكر فيه وكنت حاسة إن كان نفسي يبقى جوزي بعد ما وصلني الفرح و اشتريت معاه لبس وطلع معايا البيت كان نفسي اليوم يكمل و أنام في حضنه , قعدت أتخيل السكس معاه و انا بدخل خيارة في كسي ومكلمتش حد يومها عشت الخيال بس كأن حسام جوزي , تاني يوم الصبح صحيت لقيت بابا باعت لي رسالة على الواتس بيقولي إنه مسافر يومين في شغل وبيقولي لو عايزة حاجة قولي لحسام , بصراحة أول حاجة جت في بالي إنها فرصة حشام ييجي البيت , رغم إنها أول مرة أفكر إني أمارس فعلاً مع حد لكن الموضوع بقى جد جداً وقولت لازم يحصل , كنت نايمة عريانة , قعدت ألعب في صدري وكسي لحد ما سخنت أوي ولقيت نفسي مش قادرة فإتصلت بحسام كانت الساعة 7 فقالي صباح الخير ازيك يا حسام فقالي صباح النور , إفتكرت إنه ممكن يكون سافر مع بابا فقولت فرصة دة سبب كويس يخليني أتصل بيه , فقولت له إنت سافرت مع بابا قالي لأ باباكي سافر مع واحد صاحبه يتفسح وضحك , قولت له الصايع وبيقولي مسافر شغل , فقالي أوبس أنا عكيت باين , قولت له يا عم ما أنا عارفة إنه بيتفس بس هو مش عايز يقولي عشان مزعلش إنه بيتفسح وسايبني وقولت له إنت فاضي قالي , أنا فاضي لحد بابا ميرجع إنتي بس اللي ورايا لو عايزة حاجة هعملهالك , قولت له تعالى , قالي حاضر بس اعرف هتروحي فين عشان ابقى جاهز , بصراحة كنت هايجة أوي قولت له مش عارفة بس لو فاضي تعالى وبعدين نقرر , قالي هنقرر سوا مثلا , قولت له وممكن تقرر إنت , كلامي سخنني أكتر , رد عليا قالي مممممم انا جايلك في السكك وبعدين نشوف موضوع اقرر أنا دة , بعد نص ساعة لقيته بيتصل و أنا لسة نايمة في السرير عريانة , رديت قالي أنا تحت يا داليا قولت له إطلع بقى وقومت ألبس , قالي عنيا الأتنين , لبست برا و أندر و تريننج بس وفتحت الباب ووقفت ,
سكس اخوات محارم  سكس خليجي   سكس حوامل   سكس شواذ  سكس حيوانات  سكس مصري  سكس اغتصاب عنيف  سكس اجنبي    سكس اخوات محارم
 شافني و إبتسم وهو بيقرب مني و قالي لازم أقول إنك زي القمر , إبتسمت له وقولت له عارفة , فتحت الباب فدخل وقفل وراه ومسك وسطي , قولت له حسام أنا بحبك , مسك وشي وقالي وأنا كمان , وحضني حضن جامد كله حب و انا مستمتعة أوي بقربي منه وريحة برفانه وحنانه و رجولته , كنت هايجة بشكل محصليش قبل كدة , أنا اللي بدأت أبوسه من رقبته , ومن شفايفه , وهو بدأ يحسس على جسمي , ويبوسني وبعدين بص لي وقالي مش انتي كنتي عايزاني أنا اللي أقرر , قولت له أنا من أيدك دي لأيدك دي أنا النهاردة مراتك , قالي و أنا قولتله جوزي , قالي واللي متجوز واحدة زي القمر زيك يعمل فيها ايه , قولت له اللي هو عايزه , قالي يمكن تعترض مثلا , قولت له تبقى غبية , قالي على سريرك اتنهدت تنهيدة وقولت له اللي انت تحبه , ضربني على طيزي وقالي على سريرك اجري , مشيت لحد أوضتي , وهو دخل ورايا , قلعني التوب و البرا وبقيت بالبنطلون بس نزل البنطلون , وفضل بهدومه , وزقني على السرير وفتح رجليا بعنف و لحس خرم طيزي ولحس من تحت لفوق بلسانه كله* أنا هموت من المتعة , وبعدين أكل كسي بشفايفه و لسانه وأنا بشد في شعره , وقف طلع بتاعه وهو بلبسه كله , وحكه في كسي و أنا بدعك في صدري , ودخل حتة منه وبعدين دخله مرة واحدة حسيت مع الحرجة دي إن أعصابي كلها سابت , بص لي بشراسة وهو بيدخل زبه ويطلعه و أنا هموت من الهيجان , طلع زبه وقلع هدومه كلها , وعملني في وضع الدوجي وطلع وقف ورايا ودخل زبه مرة واحدة ومسك شعري شده وهو بيضربني بأيده التانية على طيزي , ناكني بعنف و أنا بصراحة بحب المعاملة دي , لما لاحظ متعتي بقى بيزود في الطريقة وبيضربني جامد على طيزي و أنا بقوله كمان يا حسام , وهو يقولي كمان ايه يا داليا , أقوله اللي بتعمله , فنيمني على ضهري وبص لي وهو بيدخل زبه في كسي وبيقولي هو ايه اللي بعمله , قولت له بتنيكني , ضربني بالقلم وقالي ايوة يا لبوة بنيكك , ومسك شعري جامد وهو بينيكني جامد وبيضربني بالقلم كل شوية و انا مبسوطة , لحد ما طلع بتاعه وشد شعري وجاب وشي جنب زبه وجابهم على شي وبعدها قعد يضرب وشي بزبه و أنا اترميت على السرير مش قادرة أتحرك , وهو نام على السرير وحط رجله على طيزي وولع سيجارة وشربها وهو بيحسس على طيزي برجليه وفضلنا طول النهار يومها ينيك فيا بنفس الطريقة ناكني 4 مرات ونمت في حضنه يومها مرهقة و تعبانة و عريانة بس في دنيا تانية 
سكس عربي - سكس ازواج ديوث - سكس تبادل زوجات - سكس سحاق - سكس محارم - سكس لبناني - سكس عربي ساخن - زب فحل زنجي - سكس عراقي

No comments:

Post a Comment